Gastenboek

Laat hier jouw reactie achter. Oude reacties zijn te lezen via deze link KLIK HIER

4 gedachten over “Gastenboek

  1. Hey all, this is my first time posting on this forum. I’ve been reading through many the discussions and I’m really impressed by how much helpful and thoughtful information people share. It’s refreshing to see a place where members genuinely put in the effort to break things down in a clear way. I’m still getting familiar with how everything works, but so far this feels like a solid place to learn. I have recently been learning about this over the past little while.

  2. Dank je voor deze leuke webpagina over onze uitzending in 2000. Ik kijk nog steeds met veel plezier terug op dit avontuur, leuk om dan ook om hier te kijken!

  3. Het blijft een mooie, overzichtelijke site die goed onze uitzending in 1993 beschrijft.
    Jim, bedankt voor je inspanning om deze site draaiende te houden.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *